mandag 8. juni 2009

Snakker vi om flaks ?!


Det er ikke mulig, jeg kom opp i muntlig eksamen, Naturfag ! Æhhhh
Klokka ble to og det var på tide for å gå ned å se og jeg var kommet opp. Det hadde jeg ingen tro på, men du kan jo gjette hvor feil jeg tok. Da jeg kom ned ropte alle; Jenny du kom opp ! Nei, tenkte jeg, det kan ikke være mulig. Så stor feil kan jeg ta , av 5 stykker så kom jeg opp ;s Hvorfor ? Jeg har jo tatt sommerferie og alt, gikk å venta på at ferien skulle begynne, jeg gikk bare å gleda meg til helga da broren min, dama og tantebarna mine kommer på besøk!!
Jeg ble så fortvila viste ikke om jeg skulle gråte eller le, så det ble en fin blanding, fikk kjøpt meg datalader idag, så da får jeg henta papirene mine værtfall. Jeg kan jo ikke engang kjøp meg godis eller noe godt, for jeg har nesten ikke penger ! FOR ETT LIV !
Men når eksamen er over på onsdag, så kommer jeg til å drite i alt og DA tar jeg ferie !!

CHEERIO

6 kommentarer:

  1. stakkars deg, men du skal nokk se at det går bedre enn du tror. bare stå på fram til onsdag så kan du sikkert bare ta sommerferie fra da:D
    Marianne<3

    SvarSlett
  2. Takk, får håp det går bra!
    Ska søk om fri <3

    SvarSlett
  3. ja, vi fortjener en belønning når vi er ferdig med dette, Kristina ! <3

    SvarSlett